20 Eylül 2015

Web siteniz için yönetim paneli

Serbest (freelance) olarak geliştirdiğim projelerde içerik yönetiminin sağlanması için kendi geliştirdiğim bir yönetim paneli modülünü kullanıyorum. Altyapı olarak yine kendime ait bir mvc tabanlı php framework ile çalışan bu yönetim paneli ile site sahiplerine web sitelerinin içeriğini yönetme konusunda gerekli imkanları sağlıyorum. Kolay kullanımlı ve pratik bir çalışma şekline sahip olan yönetim panelinde menü üzerinde sitenizin içeriğini yönetmeniz için ihtiyaç duyulan yönetim alanlarını ekleyerek müşteri hangi alanlarda kontrol sahibi olmak istiyorsa web sitesinde istediği alanlarda yönetim panelinden kontrol edilecek şekilde yönetim paneli kısmını ve ön yüz yazılımını hazırlayarak dinamik bir web sitesi haline getiriyorum.

İstenirse sitenin mevcut tasarımı korunarak yeni bir altyapı ve yazılım ile yönetim paneli de eklenerek çalışır hale getiriyorum. Eğer yeni bir arayüz ve tasarım isterseniz istenen arayüzün bana teslim edilmesi halinde bu tasarım arayüzünü kullanarak yeni görünümlü web sitesini yine aynı şekilde yönetim paneli de dahil olarak geliştirip müşteriye teslim ediyorum.

Eğer siz de statik sayfalardan oluşan web siteniz için yönetim paneli kontrolünü elde etmek isterseniz yada size sürekli olarak sorun çıkaran ve hatalı çalışan mevcut altyapıdan/yazılımdan memnun değilseniz projeniz için teklif isteyebilirsiniz. Bunun için destek [at] eezgu.com email adresini kullanabilir yada web sitemin iletişim sayfasındaki form ile bana ulaşabilirsiniz:
http://www.eezgu.com/contact

Yönetim paneli hakkında daha detaylı bilgiye ulaşmak için ise aşağıdaki sayfada geliştirdiğim yönetim paneli modülü hakkında açıklamalar bulabilirsiniz:
http://www.eezgu.com/website-admin-panel

Hiç yorum yok:

Kripto paralar hakkında

Kripto paralar, merkezi olmayan, şifrelenmiş ve dağıtılmış bir veritabanı olan blok zinciri teknolojisi kullanılarak oluşturulan dijital par...