11 Aralık 2016

10 Aralık bombalı saldırıları

Dün gece evde oturup tv izlediğim sırada kızım yanıma geldi. Beraber izlemeye devam ettik neşeli bir program vardı. Ardından aniden bir patlama sesi duyduk ve kızım (3 yaşında) korktuğu için hemen bana sarıldı ve sesi sordu. Ben de gök gürültüsüdür kızım dedim. Aradan bir süre geçince ikinci bir ses daha duyduk ben yine aynı şekilde kızım korkmasın diye gök gürültüsü olduğunu söyledim. Aslında sesi ilk duyduğumda bomba sesi olarak algıladım ama ses yakından geldiği için ve oturduğum bölgede buna pek ihtimal vermediğim için garip sesli bir gök gürültüsü olarak yorumladım. Diğer ihtimali düşünmek istemedim belki de.

Bir süre bu şekilde kızım bana sarılıp sakinleştikten sonra kalkıp yatmaya gitti. Ben de bir süre oyalandıktan sonra telefonuma baktım. Bildirimlerde son dakika haberi vardı. Beşiktaş'ta patlama olmuştu. Seslerin kaynağını bu şekilde anlamış oldum. Evimiz Anadolu yakasında ve olay yerine kuş bakışı en az birkaç kilometre uzaklıktaydı. Camlar kapalıyken ve TV açıkken patlama sesini bu kadar kolay duymuş olmamız patlamanın çok yüksek şiddette olduğunun habercisiydi. Telefondaki bildirimden haber detayını okuduğunda 20 yaralı olduğu yazıyordu. Umarım kimseye birşey olmaz diye düşünerek bir süre sonra yatmaya gittim.

Bu sabah uyandığımda ise tekrar haberlerden olayın ayrıntılarını okudum. Patlama iki farklı yerde meydana gelmişti. İlk patlama Beşiktaş'ta maç çıkışı esnasında, ikinci patlama ise Maçka parkında meydana gelmişti. Bu alçak saldırının hedefi öncelikle polislerdi. 29 şehit ve 166 yaralı.. Belki bu rakamlar daha da artacak. Olayın ardından milli yas ilan edildi. Bu olaylarda hayatını kaybeden şehitlerimize Allah'tan rahmet, onların ailelerine, yakınlarına ve tüm milletimize başsağlığı ve sabırlar diliyorum. Bu ve bundan önceki tüm alçak terör saldırılarında mesuliyeti bulunan hainlere gelince.. İşte onlar bu üç günlük dünya hayatı sona erdiğinde Allah huzurunda hesap verecekler ve hak ettikleri cezayı bulacaklar. Bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın.

Hiç yorum yok:

Kripto paralar hakkında

Kripto paralar, merkezi olmayan, şifrelenmiş ve dağıtılmış bir veritabanı olan blok zinciri teknolojisi kullanılarak oluşturulan dijital par...